loading...

بهترین سایت مد زیبایی آرایش عروس

بازدید : 1735

عکس همسر مسی بازیکن ارژانتین

همسر و نامزد بازیکنان آرژانتین + تصاویر

همسر بازیکنان آرژانتین

عکس همسر مسی بازیکن ارژانتین

همسر و نامزد بازیکنان آرژانتین + تصاویر

همسر بازیکنان آرژانتین


بسیاری از هواداران تیم ملی آرژانتین، تابستان امسال به دلایل مختلفی جام جهانی را از دست دادند و نتوانستند در بازی تیم محبوب شان در استادیوم ها حاضر شوند، اما همسران و نامزدهای برخی از بازیکنان به دلایلی از هواداری روی برگردانده اند.

تیم ملی آرژانتین که در گروه F مسابقات قرار دارد، در بازی اخیر خود در استادیوم "بلو هوریزونته" به مصاف با تیم ملی ایران رفت، در این مسابقه بسیاری از هوادارن تیم ملی آرژانتین در استادیوم حضور داشتند، در این بازی در اواخر مسابقه، "لیونل مسی" با ترفند خود بازی را به نفع تیمش به پایان رساند و راه را برای حضور در مرحله بعد آسان ساخت.

در این بازی "آنتونلا روکوزو" به همراه فرزند نوزده ماهه شان، "تیاگو" در استادیوم حضور داشت.
این طرفدار بیست و شش ساله در حالی که لباس تیم ملی آرژانتین و شماره مسی یعنی 10 را به تن داشت، به تشویق تیم محبوبش پرداخت. تیاگو نیز پیراهنی به تن داشت که پشت آن نوشته شده بود "بابایی 10".




اما زمانی که مسی گل خود را در مقابل تیم ملی ایران به ثمر رساند، بسیاری از هواداران آرژانتین، استادیوم را ترک کرده بودند.

همسر "مارتین دمیکلیس" و همسر "سرجیو آگوئرو" نیز در میان هواداران حضور داشتند.
"الینا گریکو" همسر سرخیو رومرو به همراه دو فرزندش نیز در فرودگاه "تانکردو نوس" بودند.   






مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
در مد بیست زیبایی به اشتراک گذاشته می شود! سایت مد 20 با ارائه جدیدترین مدل های مو و لباس زنانه و مردانه،عروس،اموزش ارایش و گریم،دانلود فیلم ارایشی،لباس زنانه،اموزش طراحی ناخن،اموزش بستن و شینیون مو،فرمول رنگ مو و دکلره ،در خدمت تمام فارسی زبانان عزیز می باشد.در این سایت سعی ما بر این است تا مطالب اموزشی را به ساده ترین زبان در اختیار شما قرار دهیم.لطفا از تمام موضوعات سایت ما دیدن فرمایید.
اطلاعات کاربری
موضوعات
کدهای اختصاصی

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد