loading...

بهترین سایت مد زیبایی آرایش عروس

بازدید : 24227

خرید اینترنتی مانتو بهار و تابستان ۹۶با بهترین قیمت مدل کتی سنتی دوتکه اسپرت


مانتو جلوباز کتی کد 717128,000 تومان
این مانتو نخی بسیار مناسب برای فصل گرم تابستان می‌باشد. اگر مدل کاملا جلوباز مورد پسند شما نیست می‌توانید با کمر مانتو را به صورت جلو بسته استفاده کنید. دو جیب به صورت تزئینی بر روی این محصول قرار گرفته است. ساده بودن اما خوش پوش بودن این مانتو باعث شده برای هر موقعیت و یا مکانی انتخابی مناسب باشد.

خرید اینترنتی مانتو بهار و تابستان ۹۶با بهترین قیمت مدل کتی سنتی دوتکه اسپرت


مانتو جلوباز کتی کد 717128,000 تومان
این مانتو نخی بسیار مناسب برای فصل گرم تابستان می‌باشد. اگر مدل کاملا جلوباز مورد پسند شما نیست می‌توانید با کمر مانتو را به صورت جلو بسته استفاده کنید. دو جیب به صورت تزئینی بر روی این محصول قرار گرفته است. ساده بودن اما خوش پوش بودن این مانتو باعث شده برای هر موقعیت و یا مکانی انتخابی مناسب باشد.
مانتو جلوباز طرح دار کد 785148,000 تومان
یک مانتو جلو باز خوش دوخت که با استفاده از قزن‌های تعبیه شده در آن به صورت بسته نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کار رفتن پارچه طرح آبرنگی در پایین مانتو و پایین آستین‌ها ظاهری زیبا به آن بخشیده است. رنگ سرمه‌ای مانتو این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی ست زیبایی با این تم رنگ تشکیل دهید.
مانتوی جلو باز کد 112165,000 تومان
مانتوی جلوباز کد 112 باتوجه به جنس شانتون بهترین انتخاب برای روزهای گرم بهار و تابستان است. پارچه شانتون با توجه به منافذ و بافت کنف مانندی که دارد در هوای گرم تابستان بسیار مناسب است. یکی از ویژگی‌های آن این است که خانم‌های خوش پوش با هر سایزی می‌توانند آن را خریداری کنند و با پوشیدن آن در کنار دوستان و آشنایان به زیبایی بدرخشند. در طراحی این مانتو از رنگ مشکی و شیری استفاده شده است شما براحتی می توانید با یک شومیز کرم و شال مشکی ظاهری شیک و فوق العاده داشته باشید.
مانتو جلو باز کد 331213,000 تومان
مانتوی جلوباز کد 331 با ترکیب رنگهای زرشکی ، مشکی و کرم بهترین انتخاب برای خانم های شیک پوش خواهد بود. جنس شانتون باتوجه به مدل بافت پارچه و ترتیب قرارگیری تار و پود همانند کنف بوده و در روزهای گرم تابستان گزینه ی مناسبی برای پوشش می باشد. این مانتو شیک هم به صورت جلوباز و هم به صورت جلو بسته قابل استفاده میباشد.
مانتو کتی 315137,000 تومان
استفاده از مانتوهای کتی بلند و کوتاه امروزه بسیار مرسوم شده است. مانتوهایی که علی رغم طرح و دوخت ساده، بسیار شیک هستند و با توجه به نوع پارچه‌ی بکار رفته در دوخت، به صورت رسمی و یا نیمه رسمی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. از مزیت‌های بزرگ این مدل مانتو، داشتن کمربندی زیبا است. استفاده از کمربند علاوه بر اینکه جلوه ای خاص به مانتو می‌بخشد باعث می‌شود کمر شما باریکتر و زیباتر از پیش به نظر برسد. این مانتو دارای دو رنگ کرم و مشکی است.
مانتو گلدوزی هندسی98,000 تومان
از دیرباز هنر گلدوزی بر روی لباس‌های مختلف در بین بانوان مرسوم بوده و تا امروز ادامه دارد. در گذشته این کار توسط دست انجام می‌شد و در حال حاضر با توجه به پیشرفت صنعت و تهیه ابزارهای مختلف در زمینه‌های گوناگون، این کار بر عهده‌ی ماشین‌های مختلف گذاشته شده است که با دقت و ظرافت خاصی این کار را انجام می‌دهند. بر روی این مانتو نیز اشکالی هندسی توسط نخ‌های رنگی به اصطلاح "گلدوزی" شده است. مانتویی مناسب برای فصل بهار و تابستان که طرفداران زیادی دارد.
مانتو جلو باز بلند کد 417205,000 تومان
اگر از آن دسته خانم های شیک پوش هستید که همواره استایل خاص خود را دارید و به مدهای رایج توجه چندانی نمی کتید، مانتو کد 417 این امکان را برای شما فراهم نموده است. طرح خاص پارچه و مدل منحصر بفرد آن در کنار بلند بودن از ویژگیهای این مانتوی شیک می باشد. شما با یک شومیز و شلوار جین ساده می توانید استایل و سلیقه خاص خود را به دیگران نشان دهید.
مانتو طرح 1225185,000 تومان
اگر از دسته افرادی هستید که به آنچه می‌پوشند بسیار اهمیت می‌دهند، پیشنهاد ما به شما خرید این مانتو است. مانتویی که بر روی یقه و آستین آن به زیبایی تمام سنگ دوزی شده است و این سنگ ‌ها جلوه‌ای منحصر به فرد و رسمی به مانتو بخشیده است. مانتویی که شما می‌توانید در مجالس مختلف از آن استفاده نمایید و خاص بدرخشید. همراه مانتو کمربندی نیز برای شما ارسال می‌گردد. این کمربند مشکی بوده و به دلیل همرنگ‌ بودن با سنگ‌های کار شده بر روی مانتو می‌تواند مانتو را زیباتر در تن شما نشان دهد. این مانتو در چهار رنگ مختلف و زیبا در شیکسون موجود می‌باشد.
مانتو حریر99,000 تومان
اگر به دنبال مانتویی خاص و متفاوت برای روزهای دلپذیر و گرم بهار و تابستان هستید، عکس‌ها و ویژگی‌های این مانتو را به دقت بررسی نمایید. مانتویی بسیار زیبا، دوخته شده از حریری با کیفیت بالا که زیر آن از آستری طلایی رنگ استفاده شده است. رنگ‌های شاد این مانتو سرشار از انرژی هستند و انعکاس آن‌ها در چهر‌ه‌ی افراد، به آن‌ها شور و نشاط فراوانی می‌بخشد.
مانتو کتی جلو باز کد 501129,000 تومان
بهترین انتخاب برای داشتن سادگی و زیبایی در کنار هم! کنار هم قرار گرفتن رنگ‌های مشکی و کرمی و طرح کتی آن نمای جذابی به این مانتو داده است، همچنین این مانتو هم به صورت جلوباز و هم به شکل جلو بسته قابل استفاده می‌باشد. ترکیب رنگ مانتو نیز به گونه‌ای می‌باشد که به سادگی با انواع شال و روسری و شلوار به رنگ‌های مشکی و کرم قابل ست کردن است.
مانتو طرح 1201168,000 تومان
مانتویی زیبا که بر روی آن با ظرافت و دقت بسیار، خامه دوزی شده است. بر روی لبه‌ی پایین و سر آستین‌های این مانتو همرنگ با نوار خامه‌دوزی شده، توری باریک کار شده است که زیبایی مانتو را چندین برابر نموده است. این مانتو مناسب برای هوای دلپذیر بهار می‌باشد و بواسطه‌ی طرح خاص و رسمی که دارد می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد. این مانتو در سه رنگ زیبا عرضه شده است.
مانتو طرح 1216189,000 تومان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن سال جدید بی‌شک انتخاب و خرید لباس‌های زیبا و شیک دغدغه‌ی بسیاری از بانوان خواهد بود. شیکسون با ارائه مدل‌های جدید و شیک بستر مناسبی را جهت خرید آماده می‌سازد. این مانتو که در سه رنگ زیبا عرضه شده است از جمله محصولاتی است که طرفداران بی‌شماری دارد. مانتو کتی با پارچه‌ای از جنس کریشه که تن خوری فوق‌العاده دارد. بر روی آستین و یقه‌ی لباس زنجیری طلایی رنگ به چشم می‌خورد که در برابر شستشو تغییر رنگ نخواهد داد.

مانتو طرح 1604116,000 تومان
در سال‌های اخیر استفاده از مروارید، سنگ، نگین و یا پارچه‌ها و نوارهای طلایی رنگ بر روی مانتو بسیار زیاد شده است. اغلب برای زینت بخشیدن به مانتوهای رسمی از این دست تزئینات بسیار استفاده می‌شود. استفاده از طرح‌ها و نوارهای طلایی رنگ ابهت و زیبایی خاصی به لباس‌ها و مانتو‌های مجلسی شما می‌بخشد. بر روی این مانتوی زیبا نیز به صورت ظریفی تکه دوزی طلایی رنگی به چشم می‌خورد که مانتو را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده است. این مانتو در قسمت جلو دکمه ندارد و توسط کمربند می‌توانید آن را ثابت نگه دارید.
مانتو پولک‌دار119,000 تومان
مانتویی شیک و مجلسی که بر روی آن پولکدوزی شده و در قسمت‌هایی از آن گیپور زیبایی بکار رفنه است. این مانتو می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای بانوانی باشد که در انتخاب‌های خود بسیار حساس بوده و به سبک‌های رسمی و مجلسی علاقمند هستند. دکمه‌های این مانتو به صورت ریلی بوده و مانتو به دلیل داشتن پارچه‌ای از جنس بنگال به صورت جذب بر تن می‌نشیند.
مانتو طرح کت سوئیسی108,000 تومان
این مانتو طراحی شده ویژه ی سال 2014 می‌باشد. با طراحی منحصر به فرد و شگفت انگیز و کیفیت دوخت عالی، هدیه ای مناسب برای خانم‌های شیک‌پوش و مشکل پسند است. این مانتو از بهترین پارچه کتان سوییس تهیه شده است. این مانتو در چهار رنگ مختلف مشکی، سورمه‌ای، کرم و صورتی، در سایز‌های مختلف ارائه شده است. لطفاً جهت انتخاب سایز مناسب خود در این مدل مانتو به اندازه‌ها در قسمت "slim fit" راهنمای سایز توجه نمایید. ما مفتخریم که بهترین ها را برای خرید اینترنتی مانتو ارایه می دهیم.
مانتو جلو باز139,000 تومان
با توجه به فرا رسیدن سال جدید و روزهای زیبای بهاری، معمولاً بانوان خوش ذوق ایرانی در تکاپوی تهیه‌ی مانتویی شیک و درخور هستند تا در بازدیدهای عید خود با ظاهری آراسته ظاهر شوند. این مانتوی جلو باز دارای ظاهری شکیل و تن‌خوری زیباست که بی‌شک ظاهری رسمی به شما می‌بخشد. مانتویی که با ترکیب دو رنگ در کنار هم به مانتویی منحصر بفرد تبدیل شده است.
مانتو کتی طرح سنتی95,000 تومان
از جمله طرح‌های مانتو که با ذوق و خلاقیت فراوان دوخته می‌شود و طرفداران خودش را هم دارد، مانتوهای تیکه دوزی شده می‌باشد که در ترکیب مانتو از پارچه‌های مختلف رنگی با طرحی سنتی بهره برده اند. این مانتو ضمن اینکه حالت کتی دارد بر روی آن تکه دوزی‌های زیبایی به چشم می‌خورد که واقعاً خیره کننده و زیباست. مانتویی که در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای در شیکسون عرضه شده است.
مانتو تافته ژاکارد123,000 تومان
با توجه به فرا رسیدن فصل بهار، استفاده از مانتوهای سنتی و گلدار رونق خاصی پیدا می‌کند. مانتوهای طرح‌دار که طرح و زمینه‌ی اصلی آن را گل‌های رنگارنگ و زیبا تشکیل می‌دهد، بسیار مورد استفاده بانوان به ویژه دختر خانم‌های جوان قرار می‌گیرد. این مانتو نیز با طرح گل در قالب سه رنگ زیبا و جذاب در شیکسون عرضه شده است.
مانتو Dors کد 572100,000 تومان
مانتویی خاص و منحصر به فرد که دارای برش‌های زیبا و دوختی دقیق و تمیز است. این مانتو از پارچه‌ای با کیفیت بالا تهیه شده و به دلیل داشتن آهار، بسیار زیبا بر تن می‌نشیند و ظاهری متناسب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. طرح‌های کار شده بر روی پارچه از جنس جیر بوده و زیبایی مانتو را چندین برابر نموده است.
مانتو ژاکارد 68126,000 تومان
مانتویی با طرح کلاسیک که زیبایی بی‌نظیری را داراست. نکته‌ی جالب توجه در این مانتو استفاده‌ از پارچه‌ ایست طرح‌دار، که این طرح در تار و پود پارچه خود را جای داده است. در این مانتوی خوش دوخت، برای داشتن تن‌خوری زیبا، از برش عصایی هم در قسمت جلو و هم در قسمت پشت استفاده شده است. مدل یقه‌ی این مانتو نیز طبق الگوهای یقه بلیزر دوخته شده است.
مانتو کتی Dors105,000 تومان
این مانتو همراه با مدلی زیبا و طرحی جدید به بازار آمده است. مانتویی که در قسمت بالاتنه به صورت کتی بوده و در دوخت آن از پارچه‌ای با جنس ‌Dors استفاده شده است. در قسمت پایین مانتو نیز جهت دوخت، از پارچه‌ای مشکی رنگ استفاده شده است که به علت هماهنگی این رنگ با طرح پارچه‌ی ‌Dors زیبایی فوق‌العاده‌ای پدید آمده است. این مانتو در سه رنگ زیبا در شیکسون عرضه شده است.
مانتو Burberry96,000 تومان
مانتویی اداری-رسمی برای خانم‌هایی که علاقمند هستند از مانتوهایی با قدی بلند جهت پوشش خود استفاده کنند. این مانتو از پارچه‌ای با جنس پوپلین دوخته شده است که علاوه بر زیبایی و نرمی خاص بسیار مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان می‌باشد. نواری پارچه‌ای با طرح Burberry بر روی قسمت‌هایی همچون سر آستین، سر جیب و قسمت جلوی مانتو کار شده است که زیبایی بی‌نظیری به مانتو می‌بخشد. شما می‌توانید به همراه شال و یا کیف و کفشی که دارای طرح ‌Burberry هستند این مانتوی زیبا را ست نمایید.
مانتو کرپ121,000 تومان
مانتویی ساده که در عین سادگی از زیبایی بی‌نظیری برخوردار است. بر روی این مانتوی زیبا برای جذابیت بیشتر آن، دو جیب نما کار شده است و جهت زیبا نشستن مانتو بر تن، دو برش از سرشانه در قسمت جلو و پشت آن به چشم ‌می‌خورد. یراق دوزی طلایی رنگ لبه‌های خارجی مانتو در قسمت جلو نیز بی‌تاثیر در زیبایی آن نبوده است. مانتویی که در دو رنگ بنفش بادمجانی و مشکی در شیکسون عرضه شده است.
مانتو کتی طرح دار135,000 تومان
مانتوی طرح دار کتی با سبک امروزی و فوق العاده شیک ، مناسب برای استفاده در مهمانی ها و محافل رسمی بوده و از مرغوبترین پارچه کتان سوئیسی تهیه شده است.طرح دو تکه این مانتو و طرحی که با فلوک روی مانتو کار شده این محصول را به یک پوشش برازنده برای هر خانم تبدیل کرده است.


مانتو کت تک دکمه کد 01128,000 تومان
خاص و متفاوت پوشیدن کار چندان دشواری نیست و لزومی ندارد در بین اجناس گران قیمت به دنبال لباسی خاص بگردید. گاهی انتخاب یک لباس ساده که با دقت تمام دوخته شده است به گونه‌ای که سایزی متناسب با اندام شما داشته باشد، ارزشی فراتر از لباس‌های گران قیمتی دارد که به خوبی بر تن شما نمی‌نشیند. این مانتوی زیبا نیز در دسته‌ی مانتوهای ساده و در حین حال شیک گنجانده شده است. این مانتوی زیبا در سه رنگ زیبا در شیکسون عرضه شده است.
مانتو طرح 1209199,000 تومان
این مانتو که از تلفیق دو نمونه پارچه با دو جنس مختلف دوخته شده است، از زیبایی خاصی برخوردار است. شما با انتخاب و خرید این مانتو می‌توانید سلیقه‌ی خوب خودتان را به نمایش بگذارید. برش‌های زیبایی که بر روی این مانتو به چشم می‌خورد با نهایت دقت دوخته شده تا محصولی خاص و منحصر به فرد در اختیار مشتریان قرار گیرد. مانتویی که بر روی یقه و جلوی آن با ظرافتی خاص منجق کاری و ملیله دوزی شده و مناسب برای استفاده در مجالس مختلف است. این مانتو در دو رنگ مشکی و سرمه‌ای در شیکسون عرضه شده است.
مانتو طرح 1218285,000 تومان
برای خرید مانتویی شیک و منحصر بفرد با رفتن به مراکز خرید و پاساژهای مختلف خود را خسته نکنید. مانتوی طرح ژاکارد از جمله محصولات کاملاً استثنایی و فوق العاده شیک شیکسون است که به آسانی آن را در هر مغازه‌ای پیدا نخواهید کرد و تن افراد زیادی نخواهید دید. طرح اصلی این مانتو به صورت کتی بوده و از پارچه‌ای با کیفیت بسیار بالا دوخته شده است. قیطون و پارچه دوزی این مانتو، با حساسیت و دقت خاصی انجام شده است به نحوی که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این مانتو کاملاً رسمی بوده و شما ‌می‌توانید به همراه کیف و کفش همرنگ و زیبایی آن را ست نمایید و از داشتن ظاهری زیبا لذت ببرید. شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌های مخفی که به صورت گیره‌ و قلاب (قزن) هستند، جلوی مانتو را به صورت بسته ثابت نگه دارید.
مانتو طرح 1220185,000 تومان
اگر طرفدار مانتو‌هایی با مدل‌های رسمی هستید ولی از مدل‌های تکراری موجود در بازار خسته شدید، این مانتو را امتحان کنید. مانتویی خوش دوخت که علاوه بر زیبایی ظاهری و مجلسی بودن، شما در آن احساس راحتی خواهید داشت. زنجیری طلایی رنگ بر روی یقه، آستین و کمر این مانتو دوخته شده است که جلوه‌ای خاص به مانتو بخشیده است. این مانتو با رنگ زیبای سرمه‌ای، رنگی که با انواع چهره تناسب دارد، در شیکسون عرضه شده است.
مانتو طرح 1227159,000 تومان
اگر نگاهی کوتاه و اجمالی به مجلات و ژورنال‌های مد داشته باشید، با انواع مدل‌ها و نمونه‌های مختلف مانتو روبرو خواهید شد. مدل‌هایی متنوع که هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند. این مانتو نیز همگام با مد روز بوده و به علت داشتن جنسی مرغوب می‌توان آن را در رده مانتو‌های رسمی گنجاند. رنگ مشکی رنگی است که برای دوخت این مانتو انتخاب شده و قرار گرفتن آن در کنار گیپوری طلایی رنگ، زیبایی فوق العاده‌ای را پدید می‌آورد. این مانتو در پنج سایز مختلف در شیکسون موجود می‌باشد.
مانتو بهاره ‌Dors105,000 تومان
مانتویی خاص و زیبا با پارچه‌ای طرح‌دار که مناسب برای فصل زیبای بهار است. با فرا رسیدن فصل بهار و زیبایی‌هاش اگر می‌خواهید با طبیعت همراه باشید و ظاهری زیبا داشته باشید یکی از رنگ‌های این مانتو را امتحان کنید. این مانتو از پارچه‌ای آهار دار دوخته شده است که باعث می‌شود مانتو زیباتر بر تن شما دیده شود. دکمه‌های این مانتو ریلی است. برای زیبایی بیشتر کار، از تک دکمه‌ای در جلوی آن استفاده شده است.
مانتو طرح 1032118,000 تومان
از جمله مانتو‌های بهاره که مناسب برای هوای دلپذیر فصل گرماست، می‌توان به این مانتو اشاره کرد. در طراحی و دوخت این مانتو دکمه‌ها در طرف چپ به صورت مخفی دوخته شده‌اند. در قسمت جلوی مانتو از پارچه‌ای هم جنس امّا طرح‌دار استفاده شده است به نحوی که زیبایی مانتو را بیش از پیش نموده است. همراه این مانتو دو کمربند به صورت پارچه‌ای و فلزی ارسال می‌گردد که شما می‌توانید از کمربند دلخواه استفاده نمایید. این مانتو دارای بند آستین می‌باشد.
مانتو دو تکه115,000 تومان
مانتویی زیبا و خاص برای افرادی که خاص بودن را دوست دارند. این مانتوی زیبا از دو قسمت سارافون و کت تشکیل شده است. تهیه شده از بهترین پارچه ها از جنس کتان و مناسب برای هوای دلپذیر پاییزی است. این مانتو در چهار رنگ مختلف مشکی، گلبهی، آبی آسمانی و کرم ارائه شده است و دارای 4 سایز بندی مختلف برای بانوان شیک پوش می باشد. لطفاً جهت انتخاب سایز مناسب خود در این مدل مانتو، به اندازه‌ها در قسمت "regular fit" راهنمای سایز توجه نمایید.
مانتو طرح‌دار کد 972132,000 تومان
این مانتو ضمن داشتن دوختی زیبا از پارچه‌ی طرح‌دار و با کیفیتی نیز بهره جسته است. شما می‌توانید از این مانتو به عنوان پوشش مناسبی در مجالس رسمی و یا مهمانی‌های دوستانه ی خود استفاده نمایید. به واسطه جنس ضخیم و کتان این مانتو، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای روزهای سرد پاییزی و زمستان باشد. این مانتو در سه رنگ با سایز‌های مختلف در شیکسون عرضه شده است.
مانتو مخمل خالدار135,000 تومان
مانتویی زیبا و جذاب که به واسطه‌ی نوع پارچه‌اش مناسب برای فصل پاییز است. کیفیت دوخت بالا و زیبایی پارچه‌ی این مانتو، آن را به محصولی زیبا و بی نظیر بدل کرده است. این مانتو در سه رنگ مختلف و در سایز‌های S و M و L و XL ارائه شده است. لطفاً جهت انتخاب سایز مناسب خود در این مدل مانتو به اندازه ها در قسمت "regular fit" راهنمای سایز توجه نمایید.
مانتو کت مخمل125,000 تومان
این مانتو، کتی می‌باشد و همانند طرح های مشابه، ویژه ی سال 2014 است. با طراحی منحصر به فرد و شگفت انگیز و کیفیت دوخت عالی، هدیه‌ای مناسب برای خانم‌های شیک پوش است. این مانتو از بهترین پارچه‌های ترک تهیه شده است و جنس مخملی پارچه بر زیبایی آن می‌افزاید. این مانتو در دو رنگ کرم و قهوه‌ای و در سایز‌های مختلف ارائه شده است. لطفاً جهت انتخاب سایز مناسب خود در این مدل مانتو به اندازه‌ها در قسمت "regular fit" راهنمای سایز توجه نمایید.
مانتو چهارخانه125,000 تومان
طراحی این مانتو برگرفته از بالا پوش‌های برند انگلیسی Burberry بوده و از مدل‌های بسیار پر‌طرفدار در میان طیف سنی مختلف می‌باشد. مدل یقه انگلیسی این مانتو و شکل طراحی دکمه‌ها، همه باعث شده این بالاپوش به یک مانتو همه پسند تبدیل شود. لطفاً جهت انتخاب سایز مناسب خود در این مدل مانتو به اندازه‌ها در قسمت "regular fit" راهنمای سایز توجه نمایید.
مانتو حریر جلو باز کد 778148,000 تومان
این مانتو یک انتخاب مناسب برای روزهای گرم می‌باشد، زیرا جنس آن حریر بوده و بسیار خنک می‌باشد. بلند بودن قد مانتو و استفاده از دو طرف مانتو از مزیت‌های آن می‌باشد. قد آستین آن سه ربع می‌باشد و به وسیله دکمه به کار رفته در کنار آستین می‌توان آن را کمی جمع نمود و به آستین مدل بخشید. این مانتو دارای کمربند می‌باشد که به وسیله آن می‌توان جلوباز بودن مانتو را مهار نمود. مانتو free size می‌باشد.
مانتو جلوباز ترکیبی کد 648185,000 تومان
مانتویی منحصر به فرد که با ترکیب رنگی خاص زیبایی آن دوچندان است. این مانتو به زیبایی بر تن می‌نشیند و شما می‌توانید از این مانتو به عنوان پوشش مناسب در مجالس رسمی و مهمانی استفاده نمایید. رنگ‌های به کار رفته در این مانتو به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی ست زیبایی تشکیل دهید. این مانتو دارای یک قزن در قسمت جلوی شکم می باشد. جنس آن طوری می باشد که مناسب فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز می باشد.جیب و کمربند ندارد.
مانتو بلند كد 790188,000 تومان
مانتو خریدن یکی از دغدغه‌های خانم‌ها می‌باشد. مانتو‌های بلند طرفداران خاص خود را دارد. این مانتو از جنس شانتون بوده و یکی از ویژگی‌های این مدل این است که، شما را بلند و کشیده‌تر و البته اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد. در جلوی مانتو دو جیب بزرگ زینت بخش آن شده است. این مانتو دارای کمربند می‌باشد و در صورتی که می‌خواهید از مانتو به صورت جلو بسته استفاده نمایید می‌توانید با کمربند این کار را انجام دهید.
مانتو جلو باز کد 274188,000 تومان
مانتوی جلوباز کد 274 با طراحی بسیار شیک و زیبا مدلی امروزی و همه پسند دارد. نوع طراحی و ترکیب رنگ به کار برده شده در این مانتو کار شما را برای ست کردن با شلوار و شال سفید و مشکی بسیار آسان می‌کند. مدل مانتو به صورتی می‌باشد که هم به شکل جلوباز و هم جلو بسته قابل استفاده می‌باشد. شلوار کتان سفید، شال سفید طرح دار و کیف و کفش این ست هم در سایت موجود است.
مانتو شانتون دانتلی کد 753187,000 تومان
این مانتو از ترکیب پارچه شانتون و دانتل تشکیل شده است که دانتل آن در قسمتی از آستین، پایین مانتو و در بالای کمر به کار رفته است. این مانتو جلو باز را می‌توان به وسیله قزن‌های کوچک تعبیه شده در ان به صورت بسته نیز استفاده کرد. این مدل در رنگ مشکی-سفید در این فروشگاه عرضه شده است.
مانتو شانتون دانتلی کد 754187,000 تومان
این مانتو از دوخت تمیز و مزونی برخوردار است. ترکیب زیبای پارچه شانتون و دانتل و همچنین استفاده از دو رنگ مشکی و کرم، زیبایی چشم نوازی به این مانتو بخشیده است. این مانتو مناسب مهمانی‌ها و قرارهای رسمی می‌باشد. اگر مدل جلوباز مد نظر شما نیست می‌توانید به وسیله قزن‌های ریز تعبیه شده در مانتو آن را به صورت بسته نیز استفاده نمایید.
مانتو جلوباز توردوزی کد 719145,000 تومان
این مانتوی شیک از جنس شانتون با سه ویژگی فوق العاده از سایر مدل های مانتو یک قدم جلوتر است. اول طراحی بی نظیر و استفاده از توردوزی در قسمت پایین و سر آستین مانتو ، دوم جنس فوق العاده مناسب برای فصل تابستان و سوم جلوباز بودن و بلندی مانتو که باعث شده برای هر موقعیت و مکانی بسیار مناسب و شکیل باشد.
مانتو جلوباز طرح دار کد 784148,000 تومان
مانتویی خنک و خوش دوخت که به زیبایی بر تن می‌نشیند و مناسب استفاده در فصل گرم می‌باشد. به کار رفتن پارچه طرح آبرنگی در پایین مانتو و پایین آستین‌ها ظاهری زیبا به آن بخشیده است و آن را از سادگی خارج کرده است. این مانتو جلو باز را می‌توان با استفاده از قزن‌های تعبیه شده در آن به صورت بسته نیز مورد استفاده قرار داد. این مانتو جیب و کمربند ندارد
مانتو جلوباز کد 512135,000 تومان
مانتو کد 512 با طراحی مزونی و از جنس لنین تهیه شده و بسیار مناسب برای روزهای گرم تابستان می‌باشد. ترکیب رنگ این مانتوی زیبا فوق العاده مناسب برای ست کردن با شلوار و شومیز جین و یا شومیز سفید می‌باشد. جلوباز بودن این مانتو نیز به شما این امکان را می‌دهد که با کمی سلیقه در انتخاب ظاهری متفاوت و زیبا برای خود فراهم نمایید.
مانتو حریر جلوباز کد 777148,000 تومان
این مانتو از جنس عالی حریر بوده و به زیبایی بر تن می‌نشیند و خنک بودن این مانتو آن را برای استفاده از این فصل مناسب کرده است. مزیت‌های این محصول بلند بودن قد آن و همچنین استفاده از دو طرف مانتو می‌باشد. قد آستین آن سه ربع است. جلوباز بودن مانتو را می‌توان با کمربند آن مهار کرد.
مانتو جلوباز طرح دار کد 718155,000 تومان
مانتوی شانتون طرح دار یکی از محصولات فوق العاده شیک مناسب فصل گرما می‌باشد. طراحی ویژه این مانتو در کنار استفاده از پارچه شانتون که در فصل گرما بسیار خنک است از ویژگیهای این مانتوی زیبا می باشد. جلو باز بودن این مدل به شما این امکان را می دهد که با انواع شومیز و شلوار جین یا کتان ظاهری فوق العاده برای خود فراهم کنید. این محصول در دو رنگ سفید و نسکافه‌ای در شیکسون موجود می‌باشد.
مانتو جین155,000 تومان
مانتوی جین مطابق با مد روز ! با پوشیدن این مانتو به استایل جذابی دست پیدا خواهید کرد، تن خور عالی آن جذابیت خاصی به شما می‌دهد و به راحتی از دیگران تمیز داده خواهید شد. در طراحی این مانتو از کمربند و جیب های متعدد استفاده شده است که حالتی اسپورت و غیر رسمی به مدل مانتو می دهد. با یک شلوار جین و کفش اسپورت به راحتی می توانید ظاهری شیک داشته باشید.



مانتو طرح دار یقه انگلیسی98,000 تومان
مانتویی خوش دوخت و زیبا که هنر طراحان و ظرافت خیاطان را به عرصه‌ی نمایش کشانده است. پارچه‌ی این مانتو طرح‌دار بوده و از جنس نسبتاً ضخیم و با کیفیتی بالا تهیه شده است. این مانتو یکی از بهترین مدل‌ها می‌باشد که مناسب برای محل کار و انجام امور روزمره است. این محصول در دو رنگ و در سابز‌‌های S ، M ، L ، XL ، XXL برای علاقمندان به این مدل، ارائه شده است. لطفاً جهت انتخاب سایز مناسب خود در این مدل مانتو به اندازه‌ها در قسمت "regular fit" راهنمای سایز توجه نمایید.
مانتو راه راه جلو بسته78,000 تومان
شما می‌توانید با پوشیدن این مانتو زیبایی و شیک پوشی را تجربه کنید. این مانتو با داشتن خطوط عمودی شما را خوش اندام‌تر و خوش استایل‌تر از قبل نشان خواهد داد و احساس راحتی در آن خواهید داشت. این مانتو در دو رنگ سفید و طوسی برای علاقمندان عرض شده است و دارای سایز های S و M و L و XL می‌باشد. لطفاً جهت انتخاب سایز مناسب خود در این مدل مانتو به اندازه‌ها در قسمت "slim fit" راهنمای سایز توجه نمایید.
مانتو ویسکوز پلیسه85,000 تومان
یک مانتو خوش دوخت و شیک برای خانم هایی با سلیقه ی خاص و منحصر بفرد. طراحی این مانتو به گونه‌ای است که آن را به مانتویی پرطرفدار تبدیل کرده است، که هم برای استفاده در محیط کار و هم استفاده روزمره مناسب است. لطفاً جهت انتخاب سایز مناسب خود در این مدل مانتو به اندازه‌ها در قسمت "regular fit" راهنمای سایز توجه نمایید.
مانتو جلو زیپ دار89,000 تومان
این مانتو با طراحی اسپورت مخصوص بانوان خوش سلیقه و خوش پوش می‌باشد که با حساسیت خاصی به انتخاب لباس‌های خود می‌پردازند. این مانتو از بهترین پارچه‌های ترک تهیه شده و آن را به پوشش مناسبی برای فصل پاییز تبدیل کرده است. کیفیت دوخت این محصول بی نظیر بوده و در آن از مرغوبترین نوع زیپ استفاده شده است. تنوع رنگی بالای مانتو زمینه را برای پاسخگویی به سلایق مختلف فراهم آورده است. این مانتو در سایزهای small , medium , large ,X large موجود می‌باشد. لطفاً جهت انتخاب سایز مناسب خود در این مدل مانتو به اندازه ها در قسمت "slim fit" راهنمای سایز توجه نمایید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش
1394/04/07
زیبا هست شکلک
پاسخ : دوست عزیز قسمت نظرات لینک ندارد لطفا توجه کنید
1394/04/02
خیلی زیباس ولی کاش مشخص کنین که هر کدوم مال کدوم برندی هستش.

درباره ما
در مد بیست زیبایی به اشتراک گذاشته می شود! سایت مد 20 با ارائه جدیدترین مدل های مو و لباس زنانه و مردانه،عروس،اموزش ارایش و گریم،دانلود فیلم ارایشی،لباس زنانه،اموزش طراحی ناخن،اموزش بستن و شینیون مو،فرمول رنگ مو و دکلره ،در خدمت تمام فارسی زبانان عزیز می باشد.در این سایت سعی ما بر این است تا مطالب اموزشی را به ساده ترین زبان در اختیار شما قرار دهیم.لطفا از تمام موضوعات سایت ما دیدن فرمایید.
اطلاعات کاربری
موضوعات
کدهای اختصاصی

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد